کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

چهره‌های جذاب بدون تیم در لیگ برتر| از پاتوسی تا امین قاسمی‌نژاد و کریم انصاریفرد!

  • کد خبر: ۱۱۷۸۲۷
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
چهره‌های جذاب بدون تیم در لیگ برتر| از پاتوسی تا امین قاسمی‌نژاد و کریم انصاریفرد!
چند چهره جذاب در فصل نقل‌وانتقالات لیگ‌برتر فوتبال ایران هنوز تیم ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم، روز‌های پرسروصدایی را گذرانده و تیم‌های مدعی برای حضوری قدرتمندانه در فصل جدید تقلای زیادی در بازار تابستان داشته‌اند. با وجود آنکه نقل‌وانتقالات پررفت‌وآمدی بوده، هنوز برخی ستارگان فوتبال ایران تیم جدید خود را مشخص نکرده‌اند تا یک ماه پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی در اوج جذابیت دنبال شود. سازمان لیگ فوتبال ایران ۳۰ مرداد را تاریخ پایانی پنجره تابستانی اعلام کرده و باتوجه‌به فرصت یک‌ماهه تیم‌ها، احتمال ۱۰ نقل‌وانتقال جذاب در بازار تابستان وجود دارد که در ادامه ۱۰ بازیکن نامدار با وضعیت نامشخص در بازار نقل‌وانتقالات را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

آیاندا پاتوسی

هافبک ۲۹ ساله آفریقایی با وجود درخشش در ترکیب فولادی‌ها، هنوز یک فصل دیگر با قرمزپوشان قرارداد دارد، اما به‌دنبال جدایی از جمع شاگردان نکونام بوده و براساس شنیده‌ها، گل‌گهر سیرجان جدی‌ترین مشتری هافبک آفریقایی در بازار تابستان است.

امین قاسمی‌نژاد

مهاجم ۳۵ ساله سابق پدیده که فصل گذشته در بازار تابستانی به‌واسطه درخشش در تیم مشهدی، بمب نقل‌وانتقالات بود و در انتقالی پرسر‌وصدا به استقلال پیوست و آبی‌ها خود را برنده «دربی نقل‌وانتقالاتی» در کورس با پرسپولیس دانستند، فصلی کابوس‌وار را سپری کرد و حالا در شرایطی عجیب به‌سر می‌برد. برخی شنیده‌ها حاکی از معاوضه احتمالی قاسمی‌نژاد و تیکدری‌نژاد در معامله‌ای میان استقلال و گل‌گهر است، البته که هنوز این انتقال به‌صورت رسمی انجام نشده و سرنوشت بمب نقل‌وانتقالاتی لیگ بیست‌ویکم نامعلوم است.

محمد محبی

مدیران استقلال و سپاهان مشغول رایزنی برای جذب محبی هستند و دوئل جالب‌توجهی میان آن‌ها در جریان است، اما در این بین تغییر مدیریت باشگاه سانتاکلارا باعث شده است فرایند جذب پدیده جوان فوتبال ایران فرسایشی شود و حالا سرنوشت او نامعلوم است. ادامه همکاری با سانتاکلارا یا بازگشت به لیگ ایران و حضور در تیم‌هایی مانند استقلال و سپاهان سه مقصد احتمالی محبی است و باید دید در روز‌های آینده تکلیف این وینگر جوان چه خواهد شد.

کریم انصاری‎‌فرد

مهاجم باتجربه تیم‌ملی ایران که فصل گذشته در لیگ یونان حضور داشت و برای تیم آاک‌آتن به میدان رفت، حالا در فهرست مازاد باشگاه یونانی قرار گرفته است و روز گذشته پیراهن شماره ۱۰ هم از او گرفته شد تا به‌نوعی جدایی‌اش از جمع نفرات تیم آاک آتن قطعی شده باشد. از پرسپولیس و تراکتور به‌عنوان مقاصد احتمالی او در ایران یاد می‌شود.

سعید عزت‌اللهی

او بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش با الغرافه، در مسیر خروجی از باشگاه قطری قرار گرفت و در بازگشت به وایله هم به‌دنبال دریافت رضایت‌نامه است و از باشگاه‌های تراکتور و استقلال به‌عنوان مقصد احتمالی او یاد شده است، اما گویا هافبک تیم‌ملی ایران علاقه‌مند به بازگشت به لیگ‌برتر ایران نیست و مایل است همچنان در نقش لژیونر کارش را پیش ببرد.

محمد نادری

نادری در روز‌های گذشته در تهران حضور داشته و تمریناتش را به‌صورت انفرادی پیش برده است و شایعاتی درباره پیوستنش به استقلال وجود دارد. البته آبی‌ها در سمت چپ خط دفاعی خود ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را دارند و حضور این دو بازیکن باعث شده است پیوستن نادری به استقلال در هاله‌ای از ابهام باشد.

اشکان دژاگه

اشکان دژاگه که سابقه هم‌بازی‌بودن با جواد نکونام را در فولاد دارد، در روز‌های گذشته مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داده و در اردوی ترکیه فولادی‌ها حضور یافته و اولین جلسه تمرینی‌اش را زیرنظر نکونام گذرانده است تا هافبک ۳۶ ساله سابق تیم‌ملی در یک‌قدمی بازگشت به لیگ ایران باشد. پیوستن دژاگه به فولاد می‌تواند رقم‌زننده یکی از جذاب‌ترین نقل‌وانتقالات فوتبال ایران پیش از لیگ بیست‌ودوم باشد.

علی کریمی

علی کریمی با وجود آنکه در تمرینات پیش‌فصل کایسری اسپور حضور یافته بود و هنوز با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد دارد، شایعاتی درباره‌اش وجود دارد. هافبک سابق استقلال و سپاهان از دو تیم سابقش پیشنهاد دریافت کرده است و شایعاتی درباره بازگشت احتمالی‌اش به لیگ ایران وجود دارد. البته که او برای جدایی از کایسری اسپور باید نظر مدیران باشگاه ترکیه‌ای را جلب کند و همین مسئله باعث شده است ابهاماتی درباره آینده او به میان بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->